• 17-09-2009, 18:56:06
    #10
    avukat tutsan senin için daha iyi olur.
  • 18-09-2009, 12:17:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hukuk mahkemelerine dava açman faydana olacaktır ..
  • 19-09-2009, 00:14:06
    #12
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hukuk mahkemelerine dava açman faydana olacaktır ..
    hukuk mahkemesi derken?
  • 19-09-2009, 00:21:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Likeliness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacağım özel yazılımımı çalan kişiler hakkında ip adresleri v.b. herşey kanıtlı ve elimde onları sunacağım.
    Karşı taraf itiraz edecek büyük ihtimal o durumda ne oluyor acaba davayamı dönüşüyor mahkemeyemi çıkıyorum ?
    ve avukata ihtiyacım varmı kendimi savunamıyormuyum yani illa para verip avukat tutmak zorunda mıyım ?
    Kardeş ne kadar şanslısın ki avukatımın yanında ike açtım konuyu İşte soruna avukatımın cevabı ;

    Savcılığa delilleriniz ile şikayetinizi bildiriyorsunuz daha sonra savcı karşı tarafı çağırıp onunda ifadesini alıyor. Sonra bilirkişiler le durumu değerlendirip eğer çalınma söz konusu ise savcı mahkeme açıyor.

    yani avukata ihtiyacınız yok

    Saygılar
  • 19-09-2009, 02:08:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hukuk mahkemelerine dava açman faydana olacaktır ..
    O da güzel.
  • 12-10-2009, 16:11:16
    #15
    Buradayım demek ile burada olunmuyor. Kendisine defalarca ulaşmaya çalıştım ama hiç bir şekilde cvp vermiyor.

    Siparişim olan yazılımı teslim veya ödediğim 50 TL yi iade etmiyor.

    Kendisi hakkında forumda yazdığı dram nedeni ile acımasız olmak istemiyorum.
    Ama her anlatılan acıklı hikaye için ödeme yaptığımız kişilerden karşılığını almayacak olursak yeni binlerce acıklı hikaye dinlemek zorunda kalırız gibime geliyor.

    Yiyemeyeceğin baklava tepsinin önüne oturmayacaksın demiş atalarımız.