Buradayım demek ile burada olunmuyor. Kendisine defalarca ulaşmaya çalıştım ama hiç bir şekilde cvp vermiyor.

Siparişim olan yazılımı teslim veya ödediğim 50 TL yi iade etmiyor.

Kendisi hakkında forumda yazdığı dram nedeni ile acımasız olmak istemiyorum.
Ama her anlatılan acıklı hikaye için ödeme yaptığımız kişilerden karşılığını almayacak olursak yeni binlerce acıklı hikaye dinlemek zorunda kalırız gibime geliyor.

Yiyemeyeceğin baklava tepsinin önüne oturmayacaksın demiş atalarımız.