Likeliness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacağım özel yazılımımı çalan kişiler hakkında ip adresleri v.b. herşey kanıtlı ve elimde onları sunacağım.
Karşı taraf itiraz edecek büyük ihtimal o durumda ne oluyor acaba davayamı dönüşüyor mahkemeyemi çıkıyorum ?
ve avukata ihtiyacım varmı kendimi savunamıyormuyum yani illa para verip avukat tutmak zorunda mıyım ?
Kardeş ne kadar şanslısın ki avukatımın yanında ike açtım konuyu İşte soruna avukatımın cevabı ;

Savcılığa delilleriniz ile şikayetinizi bildiriyorsunuz daha sonra savcı karşı tarafı çağırıp onunda ifadesini alıyor. Sonra bilirkişiler le durumu değerlendirip eğer çalınma söz konusu ise savcı mahkeme açıyor.

yani avukata ihtiyacınız yok

Saygılar