• 28-12-2020, 21:11:34
    #37
    umutmrtcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba smm panel işletiyorum ayda 100 -150 tl kazanıyorum vergi dairesi sıkıntı çıkarırmı
    şirket açmak uygun gelmedi muhasebe ücreti stobaj vb ücretler benim kazancımın 2 3 katı ne yapsam doğrudur?
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanda bu vergi muhabbeti herkesin canını sıktı iyice.
    OnurBay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olucağı hiç belli olmuyor hocam :/
    Ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkartır. Banka hesabınıza bu gelirler yatıyor ise papara vb yerlerden denetime takılırsınız.
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dokunmayacakları var ise de bu konudan sonra dokunacaklardır Keşke açmasaymışsınız, art niyetli çok, aynı zamanda forumları yakından izliyorlar.
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tecrübeniz mevcut mu bu konuda? Sıkıntı çıkmasın sonra
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ayda binlerce tl alanlar varken denetime takılmanız bir şikayet vs. Olmadıkça çok zor ama yarın bir gün takılınca geçen süreyi de hesaba katarak ceza yansıyor yani ben bu vergi olaylarını gördükten sonra aklıma en mantıklı yazılım öğrenip yanı sıra blog siteleri yürütmek geldi bir yandan yazılım öğrenmeye başladım bir yandan blog site yarın bir gün hem site iş yaparsa güzel getiri sağlar hem öğrendiğim yazılım ile kazanç sağlayabileceğim için şirketi de rahat açarım hesabı yaparak çok can sıkıcı bir olay tr de bu vergiye düzenleme gelmesi gerekiyor. Bugün 100,150 kazanıyorsunuz veremiyecek durumda olduğunuz için vermiyorsunuz bu işe devam edip zamanla bu parayı 1,2k ya çıkarınca zaten verginizi verirsiniz ama o zamanda size gel bakim sen bundan önce 50 kuruş almışsın al sana taaak ceza diyorlar )
    VillaDunyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilen, bilmeyen herkesin bu tarz konularda yorum yapmasını doğru bulmuyorum. Zira karşımızda heyecanlı, belki ileride alacağı geri bildirimlere istinaden kendisini geliştirmeye kapatacak bir genç olabilir.

    Sorunuza gelecek olursak; aylık 100-200 TL için emin olun kimse sizin kapınızı çalmaz. Bugün bir şahıs işletmesi kursanız, sadece mali müşavirinize aylık ödeyeceğiniz rakam en az 400-500 TL ortalama olacaktır. Diğer gider kalemlerini saymıyorum dahi.

    İşinizi mümkün mertebe büyütmeye bakın, bir marka inşa etmeye gayret edin. Aylık 2-3.000 TL baremine ulaşırsanız (düzenli bir gelir akışı) sağlarsanız şahıs işletmesi açma konusunda ufaktan adım atmayı araştırabilirsiniz.
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tek mali müşaviriyle bitmiyor aylık en az 2.500TL şirket gideri var sadece 1K bağkura gidiyor vergileri saymıuorum bile, damga vergisi vs.
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E bu adam 150tl lik aylık kazancıyla 2K yı ödeyemiyecek. bu arada keşke 2.500TL olsa siz şirket kurmayı 10tl ile mi sanıyorsunuz?
    melihrich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel anlatmışsınız. Özellikle şu cümle beni anlatıyor '' Zira karşımızda heyecanlı, belki ileride alacağı geri bildirimlere istinaden kendisini geliştirmeye kapatacak bir genç olabilir. '' En önemlisi işi büyütmek ve marka olmak.
    umutmrtcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani sonuç olarak bu iş uygun değil size.Kazancınız Vergi Muhasebe Ücretinin yanından bile geçmiyor . Hostingi iptal edeyim siteyi kapatayım . işi bırakayım yoluma devam edeyim
    malesef bunu çıkardım sonuca vararak neyse kalın sağlıcakla söyleyecek laf yok ..
    VillaDunyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle sakin ol, insanların sana yardımcı olmaya çalıştığına odaklan ve kötü düşünme. Sana söylemeye çalışılan; bir iş akışına girmişsin, devam ettir, kazancını arttır, marka yaratmaya çalış. Fakat şimdi şirketleşme sürecine girmen maddi anlamda sana uygun olmayabilir. Acele etmeden, bir gelir elde etmeyi başardığın işine sahip çık - büyümeye odaklan. Akabinde kurumsallaşma aşamasına geç deniyor çoğunlukla.

    (Tüm söylenenler genel fikir beyanıdır, kesin bir yönlendirme değildir. En nihayetinde yasaları incelemek, işin uzmanlarından destek almak daha doğru olacaktır.)
    Özellikle az kazananlar için bir vergi mevzuatı düzenlemesi yapılması ihtiyaçtır. Açtığımız konuda ve kampanyada bunu anlattık ama birlik olmak gerekir. 200, 500, 600 neyse bu aza paraları kazanlara vergiden istisna olmasa bile vergi ödemede kolaylık olması gerekir.

    İmza kampyamızda bu sektör için işyeri açmaksızın yaptığı yazılım, uygulama, web sitesi, YouTube, sosyal medya gibi platformlardan kazanç elde edenlerin belli bir orana kadar mükellef olmadan vergiyi ödemede kolaylık sağlanması istenmektedir.

    Ayrıntılar ve destek için konumuza bakınız: https://www.r10.net/bilisim-hukuku/2...stek-olun.html
  • 29-12-2020, 00:04:15
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bakın eğer yüklü bir miktar ve düzenli bir miktar geliyorsa aylık. Şirket şart. fakat ayda 150TL kazanan adamdan devlet vergi istemezki adamın eti ne butu ne nasıl şirket kursun bana bunu açıklayın. ayda en az 2500TL şirket gideri var. ben yanlış bilgi vermiyorum. mali konusu şans işidir
    Hocam çok yanlış yönlendiriyorsunuz önceki yorumunuzu da silmişsiniz. Mükellef değilseniz hesap numaranızı verin size 1 tl göndereyim sonra maliyeye şikayet edeyim o zaman bakın uğraşıyor mu uğraşmıyor mu
  • 29-12-2020, 00:07:09
    #39
    Üyeliği durduruldu
    hknnnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle az kazananlar için bir vergi mevzuatı düzenlemesi yapılması ihtiyaçtır. Açtığımız konuda ve kampanyada bunu anlattık ama birlik olmak gerekir. 200, 500, 600 neyse bu aza paraları kazanlara vergiden istisna olmasa bile vergi ödemede kolaylık olması gerekir.

    İmza kampyamızda bu sektör için işyeri açmaksızın yaptığı yazılım, uygulama, web sitesi, YouTube, sosyal medya gibi platformlardan kazanç elde edenlerin belli bir orana kadar mükellef olmadan vergiyi ödemede kolaylık sağlanması istenmektedir.

    Ayrıntılar ve destek için konumuza bakınız: https://www.r10.net/bilisim-hukuku/2...stek-olun.html
    Hocam zaten bahsettiğiniz tutar için genç girişimci olayı var 1 yıl bağkur 3 yıl 75k tlye kadar gelir vergisinden muaf tutuyor ayrıca şirket açılışında ise 5k tl hibe veriyor giderinizi karşılamanız için
  • 29-12-2020, 00:13:36
    #40
    Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten bahsettiğiniz tutar için genç girişimci olayı var 1 yıl bağkur 3 yıl 75k tlye kadar gelir vergisinden muaf tutuyor ayrıca şirket açılışında ise 5k tl hibe veriyor giderinizi karşılamanız için
    Genç değilse ne olacak çok güzel bir uygulama ama böyle uygulamanın dahada genele yayılması gerek.
  • 29-12-2020, 00:15:09
    #41
    Üyeliği durduruldu
    hknnnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç değilse ne olacak çok güzel bir uygulama ama böyle uygulamanın dahada genele yayılması gerek.
    Hocam öyle olsa art niyetli insanlar çok olacaktır bir evde 4 5 kişi yaşıyorsa her 3 yılda bir şirket kapanır
  • 29-12-2020, 00:22:38
    #42
    Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle olsa art niyetli insanlar çok olacaktır bir evde 4 5 kişi yaşıyorsa her 3 yılda bir şirket kapanır
    Demek istenilen şirket açılmaması zaten. Biri ek gelir olarak internetten 500 lira kazanıyorsa şirket açmasın işte, yıllık beyan ile veya kaynaktan kesinti ile vergisini ödesin. Ama aylık 500 lirada kazansan illa mükellef ol, aylık 2 bin tl gider yap deniyor şuanki mevzuatta.

    Konuda aslında herşeyi anlatmaya çalıştık; https://www.change.org/internet-kazanclari-vergisi
  • 29-12-2020, 01:27:01
    #43
    Hocam zaten genç girişimcidene yararlanacaksınınz 1 ay devlet sizzin baağkurununzu öddüyecek 12 bin tl lik yatırım yapmış olcak ay sonra veriginiz almıcak siz sadece kdv ödemesi yapacaksınınz muhasebeciye gitmennize gerek yk youtubedenn bakarak muhasebe işlemlerinni yapabilisiniz.
  • 29-12-2020, 01:50:29
    #44
    bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten genç girişimcidene yararlanacaksınınz 1 ay devlet sizzin baağkurununzu öddüyecek 12 bin tl lik yatırım yapmış olcak ay sonra veriginiz almıcak siz sadece kdv ödemesi yapacaksınınz muhasebeciye gitmennize gerek yk youtubedenn bakarak muhasebe işlemlerinni yapabilisiniz.
    Genç Girişimden faydalanabilmesi için geçmişte hiçbir ticari geliri olmaması gerekiyor. Tespiti halinde verilen destekler faiziyle geri alınır.

    Muhasebeciye gitmeden vergi mükellefi olamaz. İVD den başvuruyu yapar ama yoklamada memur sorar mali müşavirin kim diye yoksa onay verilmez. Cezası da vardır.
  • 29-12-2020, 02:59:42
    #45
    backlinkmatik.com
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dokunmayacakları var ise de bu konudan sonra dokunacaklardır Keşke açmasaymışsınız, art niyetli çok, aynı zamanda forumları yakından izliyorlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=ukEuOy3uxEg