hknnnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genç değilse ne olacak çok güzel bir uygulama ama böyle uygulamanın dahada genele yayılması gerek.
Hocam öyle olsa art niyetli insanlar çok olacaktır bir evde 4 5 kişi yaşıyorsa her 3 yılda bir şirket kapanır