Hocam zaten genç girişimcidene yararlanacaksınınz 1 ay devlet sizzin baağkurununzu öddüyecek 12 bin tl lik yatırım yapmış olcak ay sonra veriginiz almıcak siz sadece kdv ödemesi yapacaksınınz muhasebeciye gitmennize gerek yk youtubedenn bakarak muhasebe işlemlerinni yapabilisiniz.