Hocam zaten genç girişimcidene yararlanacaksınınz 1 ay devlet sizzin baağkurununzu öddüyecek 12 bin tl lik yatırım yapmış olcak ay sonra veriginiz almıcak siz sadece kdv ödemesi yapacaksınınz muhasebeciye gitmennize gerek yk youtubedenn bakarak muhasebe işlemlerinni yapabilisiniz.
Genç Girişimden faydalanabilmesi için geçmişte hiçbir ticari geliri olmaması gerekiyor. Tespiti halinde verilen destekler faiziyle geri alınır.
Muhasebeciye gitmeden vergi mükellefi olamaz. İVD den başvuruyu yapar ama yoklamada memur sorar mali müşavirin kim diye yoksa onay verilmez. Cezası da vardır.