Görüyorumki adsense youtube derken vergi incelemeleri almış başını gitmiş bende kripto para al sat borsalardan para giriş çıkışı var işin aksi bizde aylık değil para giriş çıkışları günlük hatta bazen gün içinde arbitraj için hesaba günde 5 kez 100binTL girdiği çıktığı oluyor. Sanırım ilerde bizimde başımız ağrıyacak gibi görünüyor onun için bankada para tutmayıp escobar gibi dolarları bir köşede nakit olarak saklayım bari.
Kripto para girişlerinden sorguya çekilen arkadaş varmı aramızda acaba.