Kripto para için hem alırken hem satarken zaten komisyon kesiliyor. Bunun dışında ekstra bir şeye ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum. Benim hesaba da yüksek miktarlarda gir çık yapıyor. Ancak geçmiş vergi düzenlemesine giren bazı arkadaşların okuduğum kadarıyla borsa kazançlarını saymamışlar. Yine de siz detaylı öğrenin.