Borsalar günde 3er 5er fatura gönderiyor hocam zaten vergi konusunda ortada birşeyde yok vergi dairesine gitsem ağrımayan başımı ağrıtırım sanırım.
Hocam sizden vergi alamazki şuan ha fee ücretine vergi koyarlar orası ayrı dediğim gibi bu tarz işler muaftır
Ama günlük yıllık kazancınız 40 50 k üzeri oluyor ise haksız zenginleşmeden peşinize düşebilir devlet (: