Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kriptopara için vergi zorunluluğu yok zaten firmalar sizin fee ücretlerinden ödüyorlar. Eğer gelir elde ediyosanız siz yatırım yapıyorsunuz ticaret değil.
Borsalar günde 3er 5er fatura gönderiyor hocam zaten vergi konusunda ortada birşeyde yok vergi dairesine gitsem ağrımayan başımı ağrıtırım sanırım.