• 25-04-2018, 13:02:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar; fragman yayınlandığı için hakkımda savcılığa şikayette bulunuldu ve ifade verdim. Olay dava aşamasında değil henüz, yapımcı şirket aracı şirket aracılığı ile uzlaşma önerdi ve istedikleri rakam 10.000 TL. Film izletme ya da filme ait herhangi bir yayın yok, sadece fragman yayınlanmış. Birkaç avukat ile görüştüm, uzlaşma teklifini kabul etmem önerildi.
    Daha önce başına böyle bir durum gelen var mı acaba? Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Eğer anlaşma bedelini ödemeyi kabul edersem herhangi bir indirim, taksitlendirme vs. talep edebilir miyim?
  • 25-04-2018, 13:08:00
    #2
    Hangi film hocam ozelden yazarmisiniz.

    Size tebligden sonra fragmani hemen kaldirdiysaniz ve ticari bir amac gutmediginizi belirtmeniz halinde,bu konuda bir sorun olmamasi gerekiyor.


    Ama karsi firma biraz acikgozse ne alirsam.kardir diyebilir.
  • 25-04-2018, 13:09:16
    #3
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi film hocam ozelden yazarmisiniz.

    Size tebligden sonra fragmani hemen kaldirdiysaniz ve ticari bir amac gutmediginizi belirtmeniz halinde,bu konuda bir sorun olmamasi gerekiyor.


    Ama karsi firma biraz acikgozse ne alirsam.kardir diyebilir.
    Takip edilmeyen bir site olduğu için ihbarname gözden kaçmış hocam, site şuan yayında değil.
  • 25-04-2018, 13:11:08
    #4
    Arkadaş fragman yayınlamak ile nasıl telif olabilir anlamadım, sonuç olarak siz ekmeğine yağ sürüp filmi tanıtmış oluyorsunuz ? Uluslararası bir fragman sitesi yapmayı düşünüyordum, vazgeçmem mi doğru olur sizce ?
  • 25-04-2018, 13:15:46
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fragmanları yayınlamakta mı suç?
  • 25-04-2018, 13:17:17
    #6
    Jeal0usy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş fragman yayınlamak ile nasıl telif olabilir anlamadım, sonuç olarak siz ekmeğine yağ sürüp filmi tanıtmış oluyorsunuz ? Uluslararası bir fragman sitesi yapmayı düşünüyordum, vazgeçmem mi doğru olur sizce ?
    Şu aşamada pek mantıklı görülmüyor hocam.

    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fragmanları yayınlamakta mı suç?

    Maalesef öyleymiş.
  • 25-04-2018, 13:18:29
    #7
    @FoxTr; fragmanı sitenizden mi host ediyordunuz? yoksa, embed ile yayıncı firmanın paylaştığı adresi mi eklemiştiniz?
  • 25-04-2018, 13:18:34
    #8
    Site yayında değil ve size telif geldi öylemi affedersiniz ama s. takmayın sallayın gitsin. uzlaşma veya her hangi bir ödeme yapmayın + fragmana telif atmak ne demek hem adamların tanıtımını yapıyorsun hem senden üste para istiyorlar nerde görülmüş böyle bişey neyse site kapanmış zaten siz mahkemeye gidin ve savunmanızı yapın ilgili tarihde yayınlamış olduğum ilgili materyal nedeniyle aldığım telif ihtarı dolasıyla ilgili web sitsini kapattım felan diyin. Bu nedenle ilgili firmanın talep etmiş olduğu telif hakkını red ediyorum deyin. sizi ke.r.z yerine koyuyorlar sanırım.
  • 25-04-2018, 13:23:47
    #9
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @FoxTr; fragmanı sitenizden mi host ediyordunuz? yoksa, embed ile yayıncı firmanın paylaştığı adresi mi eklemiştiniz?
    Sinemalar.com üzerinden embed ile çekilmiş hocam.



    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site yayında değil ve size telif geldi öylemi affedersiniz ama s. takmayın sallayın gitsin. uzlaşma veya her hangi bir ödeme yapmayın + fragmana telif atmak ne demek hem adamların tanıtımını yapıyorsun hem senden üste para istiyorlar nerde görülmüş böyle bişey neyse site kapanmış zaten siz mahkemeye gidin ve savunmanızı yapın ilgili tarihde yayınlamış olduğum ilgili materyal nedeniyle aldığım telif ihtarı dolasıyla ilgili web sitsini kapattım felan diyin. Bu nedenle ilgili firmanın talep etmiş olduğu telif hakkını red ediyorum deyin. sizi ke.r.z yerine koyuyorlar sanırım.
    Telif uyarısı site yayındayken gelmiş hocam, 2016 yılına ait bir dosya ama henüz yeni işleme alınmış savcılık tarafından.