Arkadaş fragman yayınlamak ile nasıl telif olabilir anlamadım, sonuç olarak siz ekmeğine yağ sürüp filmi tanıtmış oluyorsunuz ? Uluslararası bir fragman sitesi yapmayı düşünüyordum, vazgeçmem mi doğru olur sizce ?
Şu aşamada pek mantıklı görülmüyor hocam.
Fragmanları yayınlamakta mı suç?
Maalesef öyleymiş.