saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@FoxTr; fragmanı sitenizden mi host ediyordunuz? yoksa, embed ile yayıncı firmanın paylaştığı adresi mi eklemiştiniz?
Sinemalar.com üzerinden embed ile çekilmiş hocam.



ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site yayında değil ve size telif geldi öylemi affedersiniz ama s. takmayın sallayın gitsin. uzlaşma veya her hangi bir ödeme yapmayın + fragmana telif atmak ne demek hem adamların tanıtımını yapıyorsun hem senden üste para istiyorlar nerde görülmüş böyle bişey neyse site kapanmış zaten siz mahkemeye gidin ve savunmanızı yapın ilgili tarihde yayınlamış olduğum ilgili materyal nedeniyle aldığım telif ihtarı dolasıyla ilgili web sitsini kapattım felan diyin. Bu nedenle ilgili firmanın talep etmiş olduğu telif hakkını red ediyorum deyin. sizi ke.r.z yerine koyuyorlar sanırım.
Telif uyarısı site yayındayken gelmiş hocam, 2016 yılına ait bir dosya ama henüz yeni işleme alınmış savcılık tarafından.