Merhaba arkadaşlar; fragman yayınlandığı için hakkımda savcılığa şikayette bulunuldu ve ifade verdim. Olay dava aşamasında değil henüz, yapımcı şirket aracı şirket aracılığı ile uzlaşma önerdi ve istedikleri rakam 10.000 TL. Film izletme ya da filme ait herhangi bir yayın yok, sadece fragman yayınlanmış. Birkaç avukat ile görüştüm, uzlaşma teklifini kabul etmem önerildi.
Daha önce başına böyle bir durum gelen var mı acaba? Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Eğer anlaşma bedelini ödemeyi kabul edersem herhangi bir indirim, taksitlendirme vs. talep edebilir miyim?