Arkadaş fragman yayınlamak ile nasıl telif olabilir anlamadım, sonuç olarak siz ekmeğine yağ sürüp filmi tanıtmış oluyorsunuz ? Uluslararası bir fragman sitesi yapmayı düşünüyordum, vazgeçmem mi doğru olur sizce ?