• 30-01-2016, 00:10:48
    #10
    leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisin siteyi sil demeye hakkı yok. yetkisini aşmış. Polis zabıtadır kolluk kuvvetidir savcılığın verdiği emri yerine getirir. Sitede yazılanların hakaret unsuru taşıyıp taşımadığını sulh hakimliği değerlendirir, gecikmesi sakınca olan hallerde savcı da bu yetkiyi kullanabilir ama en kısa sürede (24 saat) hakimin onayını almak zorundadır. yazdıklarınn hakaret teşkil edip etmediğini bana yollarsan bir fikir verebilirim.
    Polis ile aramdaki samimi konuşmada bana sil bende dedi.Yoksa ifademi aldığında soru cevap şeklinde ilerledik.

    Sonrasında çıktığımda sordum öneriniz nedir diye.Kendisi bende aynı sorunu yaşadım bu tarz hizmet aldım hizmeti veren ile kötü oldum.Başın ağrımasın bence sil hiç ugraşma dedi. ( dostca bir yaklaşım ile )
  • 30-01-2016, 00:22:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    silersen bu defa hakaret kötüleme vardı dersen ne yapacaksın.hiç silme kalsın..
    uzmanlık alanı olanlar cevap verir ama ben olsam silmezdim.
  • 30-01-2016, 00:24:18
    #12
    Toprak35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    silersen bu defa hakaret kötüleme vardı dersen ne yapacaksın.hiç silme kalsın..
    uzmanlık alanı olanlar cevap verir ama ben olsam silmezdim.
    Dost zaten hakaret yok.Aldığım hizmeti sadece eleştirdim. Tek bir kötüleme iftira hakaret yok. Ben bir hizmet aldım sizde alacaksanız eğer ben bunları yaşadım bilesiniz dedim hepsi bu.
  • 30-01-2016, 00:27:45
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dost zaten hakaret yok.Aldığım hizmeti sadece eleştirdim. Tek bir kötüleme iftira hakaret yok. Ben bir hizmet aldım sizde alacaksanız eğer ben bunları yaşadım bilesiniz dedim hepsi bu.
    bir harf fazla basınca anlaşılmamış....
    ben anladım olmadığını da ,sen bloğu silersen bir şey yoktu ben sadece eleştiri hakkımı kullandım diyeceksin.adam da hakaret ,firmamı kötüleme vardı derse,silinen blogla nasıl nasıl olmadığını ispatlayacaksın.

    bence savcıdan direk takipsizlik çıkar,mahkeme bile olmaz.
  • 30-01-2016, 00:32:04
    #14
    Toprak35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir harf fazla basınca anlaşılmamış....
    ben anladım olmadığını da ,sen bloğu silersen bir şey yoktu ben sadece eleştiri hakkımı kullandım diyeceksin.adam da hakaret ,firmamı kötüleme vardı derse,silinen blogla nasıl nasıl olmadığını ispatlayacaksın.

    bence savcıdan direk takipsizlik çıkar,mahkeme bile olmaz.
    Ya benımde düşüncem o.Bende gider onu o zaman fiş kesmedi diye şikayet ederim 300 liralık hizmet alındı.

    Neyse silmeyeceğim zaten kötü birşey yok.Olan görünüyor savcı okuduğunda da bana hak verir eminim buna.Ellerine sağlık gece gece ugraştırdım sağol dost.
  • 30-01-2016, 00:50:59
    #15
    1- Hakaret, haksız yere kötüleme, sebepsiz yere karalama durumları yoksa (anlattığınız üzere bunlar yok) neye dayanarak dava açacakmış?

    (Tek bir kötüleme yok demişsiniz lâkin hukuki anlamda kötüleme içerme söz konusu olabilir; bu sebeple bir avukata başvurmanızda fayda olur.)

    2- Sizi ifadeye çağırdıklarında suçun ne olarak belirtildi? Ne gerekçeyle ifade verdiniz? İtham edilen suç nedir?
    3- Polisin bloğu sil demesi bir şey ifade etmez. Yargılama sonuçlanmadan o bloğu silmek zorunda değilsiniz.

    BONUS: Hakaret suçlarında zamanaşımı öğrenildikten itibaren 1 yıl ve herhalde 10 yıl içerisinde sona erer. Yani 3 yıl önce bundan haberdar idiyse, şu anda açılan dava zamanaşımı itirazınız ile sona erecektir.

    Not: Şikayetin ve dava konusunun ne olduğuna bağlı olarak yazdıklarım tamamen değişiklik gösterebilir. hakaret suçundan değil de başka bir sebepten ötürü açtıysa yazdıklarım hiç bir anlam ifade etmeyebilir. Bu yazdıklarım sadece genel çerçevedir. Dosyayı görmeden net bilgi veremem. Yazdıklarımın bir bağlayıcılığı yoktur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:50:59 -->-> Daha önceki mesaj 00:46:47 --

    Toprak35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    silersen bu defa hakaret kötüleme vardı dersen ne yapacaksın.hiç silme kalsın..
    uzmanlık alanı olanlar cevap verir ama ben olsam silmezdim.
    Kötüleme vardı vs. derse ispat yükü o kişiye ait olur. Ya ekran görüntüsü getirecek ya da bir şekilde sitedeki yazının var olduğu şekline ulaşacak. Silmesi olumsuz bir sonuç doğurmaz.
  • 30-01-2016, 01:02:59
    #16
    Rekabeti ve ticari onuru zedeleyici yanıltıcı, hakarete varan ya'da kastını aşan ifadelerle hakaret yada doğrudan hakaret vs unsurlar olmadan, vatandaşın mağduriyetini anlattığı bir web sitesini yayından kaldırtmak, yasalar kullanılarak yayından kaldırtmaya çalışmak dahi ZORBALIKTIR....
  • 30-01-2016, 13:18:41
    #17
    gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim, merak ettim