bir harf fazla basınca anlaşılmamış....
ben anladım olmadığını da ,sen bloğu silersen bir şey yoktu ben sadece eleştiri hakkımı kullandım diyeceksin.adam da hakaret ,firmamı kötüleme vardı derse,silinen blogla nasıl nasıl olmadığını ispatlayacaksın.
bence savcıdan direk takipsizlik çıkar,mahkeme bile olmaz.
Ya benımde düşüncem o.Bende gider onu o zaman fiş kesmedi diye şikayet ederim 300 liralık hizmet alındı.
Neyse silmeyeceğim zaten kötü birşey yok.Olan görünüyor savcı okuduğunda da bana hak verir eminim buna.Ellerine sağlık gece gece ugraştırdım sağol dost.