Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dost zaten hakaret yok.Aldığım hizmeti sadece eleştirdim. Tek bir kötüleme iftira hakaret yok. Ben bir hizmet aldım sizde alacaksanız eğer ben bunları yaşadım bilesiniz dedim hepsi bu.
bir harf fazla basınca anlaşılmamış....
ben anladım olmadığını da ,sen bloğu silersen bir şey yoktu ben sadece eleştiri hakkımı kullandım diyeceksin.adam da hakaret ,firmamı kötüleme vardı derse,silinen blogla nasıl nasıl olmadığını ispatlayacaksın.

bence savcıdan direk takipsizlik çıkar,mahkeme bile olmaz.