Polisin siteyi sil demeye hakkı yok. yetkisini aşmış. Polis zabıtadır kolluk kuvvetidir savcılığın verdiği emri yerine getirir. Sitede yazılanların hakaret unsuru taşıyıp taşımadığını sulh hakimliği değerlendirir, gecikmesi sakınca olan hallerde savcı da bu yetkiyi kullanabilir ama en kısa sürede (24 saat) hakimin onayını almak zorundadır. yazdıklarınn hakaret teşkil edip etmediğini bana yollarsan bir fikir verebilirim.
Polis ile aramdaki samimi konuşmada bana sil bende dedi.Yoksa ifademi aldığında soru cevap şeklinde ilerledik.
Sonrasında çıktığımda sordum öneriniz nedir diye.Kendisi bende aynı sorunu yaşadım bu tarz hizmet aldım hizmeti veren ile kötü oldum.Başın ağrımasın bence sil hiç ugraşma dedi. ( dostca bir yaklaşım ile )