• 03-06-2015, 10:08:46
    #1
    Arkadaşlar kapıda ödeme gidecek paketi ücretsiz olarak göndermişiz yanlışlıkla. 200 tl ödemesi olan ürünü müşteri bedava almış oldu. Kendisi ile telefonda 3-5 defa görüştük. Ödemeyi yapacağını söyledi ama yapmıyor. Şimdi telefonlarımızıda engellemiş. Şikayette bulunsak nasıl bir sonuç çıkar? Nereye nasıl şikayette bulunmamız gerekiyor ?

    Gerekirse 5000 tl masraf edip bu 199 tl yi tahsil etmek istiyorum.
  • 03-06-2015, 10:37:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Faturalı yolladıysan, kaşeni üst kısma vurduysan icra yoluyla alırsın. Başka türlü tirilyon versende alamazsın.
  • 03-06-2015, 12:03:32
    #3
    kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturalı yolladıysan, kaşeni üst kısma vurduysan icra yoluyla alırsın. Başka türlü tirilyon versende alamazsın.
    Faturaların aslını yolluyoruz müşteriye kaşeli. Bir kopyasıda bizde var. Ama ödemeyi yapmadığını nasıl ispat edebilirim.
  • 03-06-2015, 12:14:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturaların aslını yolluyoruz müşteriye kaşeli. Bir kopyasıda bizde var. Ama ödemeyi yapmadığını nasıl ispat edebilirim.
    Bende esnafım. Şahıs Tarafından hesabınıza ödeme yapılmadı ve tahsilat makbuzu da kesmediniz. Her türlü yasal yollar ile o para alınır. Hemen bir avukat, gerisini o halleder.
  • 03-06-2015, 12:23:05
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaşenizi alt bölüme bastıysanız "Ödemeyi aldık, borcu yoktur" anlamına gelir. Yani fatura müşteri için artık ödediğine dair resmi belgedir. O nedenle pek yapılacak bir şey yok maalesef.
  • 03-06-2015, 12:25:42
    #6
    Web Hosting Solutions
    Frans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaşenizi alt bölüme bastıysanız "Ödemeyi aldık, borcu yoktur" anlamına gelir. Yani fatura müşteri için artık ödediğine dair resmi belgedir. O nedenle pek yapılacak bir şey yok maalesef.
    Faturanın gönderilmesi ödemenin alındığına dair bir işlemdir. Pek yapabilecek bir şeyiniz yok maalesef doğru söylüyor arkadaş.
  • 03-06-2015, 12:28:22
    #7
    Siz bir avukata verin, Avukat yasal takip başlatıyorum borcunuzla ilgili yazan ve altında büro bilgileri olan evrak postalasın bakın nasıl alıyorsunuz ödemenizi.
  • 03-06-2015, 12:37:48
    #8
    Gerekirse 5000 TL edeceğiniz masrafı bize edin, biz gidip tahsilat yapalım Şaka bir yana, sonuçta bu para sizin hesabınıza girmediği için fatura kesmiş olsanız bile, fatura alacağını ödenmediği gerekçesiyle noterden bir ihtarname çekin ödeme için, %100 o size dönüş yapıp arar ve öder. Bu şekilde ciddi olduğunuzu göstermiş olursunuz, muhattap olmaya gerek yok telefon ile.
  • 03-06-2015, 14:30:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun. Geçenlerde bir müşterimizin iade ürününü depo adresimize göndermesini istedik. Ürün depo adresimize geldi. Sonra depodaki arkadaşlardan merkez ofisimize göndermelerini istedik, ne hikmetse kargo bir türlü gelmedi. Müşteriye göndermişler.

    Müşteri aradı, ürün tekrar bana geldi dedi. Ürünü tekrar istedik. Bu defa merkez ofisimize geldi. Böyle şeyler de oluyor. Moral bozmamak gerek.