Geçmiş olsun. Geçenlerde bir müşterimizin iade ürününü depo adresimize göndermesini istedik. Ürün depo adresimize geldi. Sonra depodaki arkadaşlardan merkez ofisimize göndermelerini istedik, ne hikmetse kargo bir türlü gelmedi. Müşteriye göndermişler.
Müşteri aradı, ürün tekrar bana geldi dedi. Ürünü tekrar istedik. Bu defa merkez ofisimize geldi. Böyle şeyler de oluyor. Moral bozmamak gerek.