Gerekirse 5000 TL edeceğiniz masrafı bize edin, biz gidip tahsilat yapalım

Şaka bir yana, sonuçta bu para sizin hesabınıza girmediği için fatura kesmiş olsanız bile, fatura alacağını ödenmediği gerekçesiyle noterden bir ihtarname çekin ödeme için, %100 o size dönüş yapıp arar ve öder. Bu şekilde ciddi olduğunuzu göstermiş olursunuz, muhattap olmaya gerek yok telefon ile.