Arkadaşlar kapıda ödeme gidecek paketi ücretsiz olarak göndermişiz yanlışlıkla. 200 tl ödemesi olan ürünü müşteri bedava almış oldu. Kendisi ile telefonda 3-5 defa görüştük. Ödemeyi yapacağını söyledi ama yapmıyor. Şimdi telefonlarımızıda engellemiş. Şikayette bulunsak nasıl bir sonuç çıkar? Nereye nasıl şikayette bulunmamız gerekiyor ?
Gerekirse 5000 tl masraf edip bu 199 tl yi tahsil etmek istiyorum.