Konu
Yanlış kargo hakkında
03-06-2015, 12:23:05
#5
Frans
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kaşenizi alt bölüme bastıysanız "Ödemeyi aldık, borcu yoktur" anlamına gelir. Yani fatura müşteri için artık ödediğine dair resmi belgedir. O nedenle pek yapılacak bir şey yok maalesef.