• 26-01-2010, 19:06:01
    #55
    öğrenci isen avea öğrenci degılsende yıne avea cunku 20 25 lıra verıp 8 saat konusma hakkı verıyorlar yada 50 lıra fılan verıp sınırsız konusma aylık ıyı oluyor.
  • 26-01-2010, 19:11:48
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aveaaa avea
  • 26-01-2010, 19:36:45
    #57
    Üyeliği durduruldu
    şuan bizde 4 tane vodafone sınırsız hat var aylık hat başına 52 ytl ödüyoruz.

    sınırsız sms istersen her yöne 16 milyon filan fark var. avea vodafone aylık 12 saat arama hakkın var ama hiç dikkat etmeme rağmen hiçte sınırı geçmiyor.
  • 26-01-2010, 19:41:03
    #58
    Turkcell kullanıyorum hiç avea veya vodofone kullanmadım.Etrafımdaki çoğu kişi zaten Turkcell kulandığı için rahat oluyor.
  • 26-01-2010, 19:41:11
    #59
    Telefonda sms kullanmıyorum karşıdakinin sesini duymadan anlaşamıyorum bende o yüzdenn kampanyalara göre değerlendirme yapamıcam

    avea kullandım gayet güzeldi hat kaybolunca Turkcell aldım sorun yok avea önerebilirim
  • 26-01-2010, 19:44:21
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Aveaya gecin her ay 3saat heryöne bedava
  • 26-01-2010, 19:55:42
    #61
    Avea'dan uzak dur,Faturalı hattım vardı 150 Tl'den aşagı fatura gelmezdi,İptal ettim iptal ettigim halde 3 ay fatura ödedim 60-80 Tl falan. ha bu son fatura ha bu son deyip durdular.
    Şimdi Vodafone kullanıyorum cokta memnunum
  • 26-01-2010, 20:33:48
    #62
    avea tavsiye ederim

    Nedeni ise ; son çıkardıkları kampanyalar mesela kontorlu hatlara 100 kontor e 125 dk her yone ben kullanıyorum memnunum birde

    3 4 kere alabılıosun bıtınce baya guzel bi incele bence.