• 15-01-2010, 23:50:43
    #28
    avea al derim.
  • 16-01-2010, 01:37:15
    #29
    Vodafone olmaya karar verdim ArkadaşLar TskLer hepinize hatunda Vodafone oLdugu için Vodafone olmaya karar verdim Eskiden Turkcelle baglanıyorduk hayata şimidide Anı YaşayaLım dmi
  • 16-01-2010, 05:46:46
    #30
    ad3m58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone olmaya karar verdim ArkadaşLar TskLer hepinize hatunda Vodafone oLdugu için Vodafone olmaya karar verdim Eskiden Turkcelle baglanıyorduk hayata şimidide Anı YaşayaLım dmi
    Haymac'ın felsefesinden yani
  • 16-01-2010, 09:53:27
    #31
    Vodafone tavsiye ederim. 35 kontore 3000 sms her yöne.

    eger baska bir gsm operatorunden geciyorsan vodafone daha karlısın 6 ay boyunca aylık 100 kontur yuklemede 250 dk heryone konusma hediyesi var. avea da fena değil ama kullanmadığım için pek yorum yapmak istemiyorum.
    turkceli at gitsin çöpe pis kan emiciler
  • 16-01-2010, 10:40:53
    #32
    ben ceplimitsiz 50 ve vodafone içi sınırsız sms paketini kullanıyorum, internet kullanımım hariç 65 70 lira veriyorum, elim telefona gitmekten çekinmiyor ama
  • 16-01-2010, 12:06:27
    #33
    Vodafone.
  • 16-01-2010, 12:19:21
    #34
    Avea ayda 39 kontöre avea için 5000 - heryöne 500 sms hakkı sunuyor...

    Vodafone ise ayda 35 kontöre 3000 sms heryöne ancak günde 100 sms sınırlaması var. Ayrıca dilersen haftada 5000 vodafonelilerle 15 kontöre de mesajlaşabiliyorsun...

    Günlük 100 sms sınırlaması olmasaydı keşke, sırf bu yüzden sevgilimle daha rahat yazışmak için bende istemeye istemeye avea ya geçecem :S
  • 16-01-2010, 14:19:10
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Vodofone'a geç 35 kontöre 1 ay boyunca günde 100 sms her yöne.
    15 kontöre 1 hafta 5.000 sms vodofone arası.
    Ayrıca vodofone'a yeni geçtiğinde her ay 50 kontör yüklemen şartıyla her yöne 250 dk (her ay yenileniyor)
  • 16-01-2010, 14:21:15
    #36
    Türksell