Vodafone mi Aveamı sizce?
61
●5.575
- 15-01-2010, 23:04:26aveam vardı vodafone geçtim aylık 250 dk ücretsiz heryöne.150 kontor yüklüyom heryöne 3 dk sı 1 kontor.aylık 3000 sms hakkı alıyorum.1 ay boyunca konus konus kontor bitmiyor
61
●5.575