• 15-01-2010, 22:31:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Avea'yı tavsiye ederim.
  • 15-01-2010, 22:33:45
    #11
    hatun hangi hattı kullanıyorsa

    tercihim vodafone yönünde olurdu.
  • 15-01-2010, 22:52:54
    #12
    Vodafone da şöyle bir olay var 250 kontör yüklersen 3 dakikası 1 kontör her yöne
  • 15-01-2010, 23:01:22
    #13
    Bir Öğrenci Olarak Ve Diğer Arkadaşlarımın Tercihlerinide Katarak Avea Diyorum =)
  • 15-01-2010, 23:02:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    vodafone anı yaşa
  • 15-01-2010, 23:04:26
    #15
    aveam vardı vodafone geçtim aylık 250 dk ücretsiz heryöne.150 kontor yüklüyom heryöne 3 dk sı 1 kontor.aylık 3000 sms hakkı alıyorum.1 ay boyunca konus konus kontor bitmiyor
  • 15-01-2010, 23:05:46
    #16
    vodafone da her yöne günlük 100 sms sınırı var ayda 3000 sms atabiliyorsun 35 kontör karşılığında.aveada 39 kontöre 500 sms atabiliyorsun.Haymac'ın dediği gibi en çok kime atacaksan mesaj ona geç ben aveayı öneririm 5000 sms çok zevkli oluyor harcaması
  • 15-01-2010, 23:08:49
    #17
    Hem artık 1 Ay Sınırlaması Yok Avea da 1 Ay geçti senin geriye kullanmadığın 2324 mesaj hakkın kaldı diyelim hattında kontor oldugu sürece kullanabilirsin Şu anda öyle benim durum =)
  • 15-01-2010, 23:10:03
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Vodafone