Vodafone mi Aveamı sizce? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vodafone mi Aveamı sizce?
61
●
5.575
R10.net
Webmaster Genel
Bilgi Arşivi
Vodafone mi Aveamı sizce?
1
2
3
4
5
6
Son
15-01-2010, 22:03:20
#1
ad3m58
Merhaba Arkadaşlar ;
Turkcell Hattım var Kontor dayanmıyor Sizce Vodafone'yemi Geçsem Aveayamı ?
+ Bedava Dakkaları heryere olan ve Sms hakkı her yone olan ..
GöRüşlerinizi bekliyorum hattımı degiştirecem
15-01-2010, 22:12:19
#2
Emresecer
bedava dakka bilmem ama telsimde 35 kontüre heryene günde 100 sms hakkı var tavsiye ederim eğer öğrenciysen zaten direk Telsime Geçmeni öneririm.
15-01-2010, 22:14:07
#3
ad3m58
Ögrenciyiz ama aveadada varmış heryone hangisini yapim sizce
Emresecer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bedava dakka bilmem ama telsimde 35 kontüre heryene günde 100 sms hakkı var tavsiye ederim eğer öğrenciysen zaten direk Telsime Geçmeni öneririm.
15-01-2010, 22:15:16
#4
hun
Üyeliği durduruldu
Herkeste avea olduğu için avea kullanıyorum, ekonomik....
15-01-2010, 22:16:45
#5
Onurss
Kurumsal Üye
Vodafone ve Avea hattım var, işim gereği Vodafone'a ait tarife ve kampanyaları pek takip edemiyorum fakat Avea daha cazip geliyor.
15-01-2010, 22:17:46
#6
Webustad
Üyeliği durduruldu
Avea ile 39 kontöre her yöne 500 msj atabilirsin 1 ay boyunca.
15-01-2010, 22:20:12
#7
bykarizma07
bende avea kullanıyorum memnunum ama burda önemli olan senin çevrende en çok hangi hat kullanılıyor ne kadar cazip hat bulsanda başka hatlar ile görüşeceksen pek fark olmaz şuan yaşadığın durumun
15-01-2010, 22:23:29
#8
HayroLa
Vodafone geç sonra da avea'ya sonra yine turkcelle geç
15-01-2010, 22:24:47
#9
ad3m58
Öyle yapacam kaç ayda 1 degişiyor acaba
HayroLa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vodafone geç sonra da avea'ya sonra yine turkcelle geç
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler