Konu
Vodafone mi Aveamı sizce?
15-01-2010, 23:08:49
#17
Uix
Hem artık 1 Ay Sınırlaması Yok Avea da 1 Ay geçti senin geriye kullanmadığın 2324 mesaj hakkın kaldı diyelim
hattında kontor oldugu sürece kullanabilirsin Şu anda öyle benim durum =)