Konu
Vodafone mi Aveamı sizce?
26-01-2010, 19:06:01
#55
http
öğrenci isen avea öğrenci degılsende yıne avea cunku 20 25 lıra verıp 8 saat konusma hakkı verıyorlar yada 50 lıra fılan verıp sınırsız konusma aylık ıyı oluyor.