• 12-03-2020, 14:12:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ey uğruna yüzyıllar savaştığımız sancak! Türk’ün yüce dileği seni yaşatmak ancak, kanımızla boyadın, biz sendeniz, sen bizden Armağansın! Bu ırka Atilla’dan, Cengiz’den. Senden gayrı kimseye gönül verir mi zafer? Tarihler tanır seni hep cenklerde muzaffer. Sayısız ülkelerin üzerinde yükseldin! Önünde durulmayan taşıp giden bir seldin. Bazı düşman değil cihanla savaştın! Bozkırlar ortasından okyanuslara taştın.

    Kosova’da kahraman, İnönü’de kahraman var mıdır? cihanda sana demeyen aman! Kaç hükümdar önünde teslim etti tacını, Kaç yaralı milletin verdin sen ilacını, Ödevimiz yaşatmak seni şerefle, şanla Sanca yaşar uğruna dökülen temiz kanla. Sana kim yan bakarsa ona karşı geliriz...

    Sancak demek ne demek,onu bir biz biliriz. Yaşayacaksın evet,tarihle sen beraber, Ta ezelden ebede,gotüreceksin haber, Her Türk sana borçludur. Canını seve seve şehit haberi bizde, müjde gibidir. Eve senin için ölenler ermiştir muradına, Ah ne tatlıdır ölmek! Vatan, sancak adına ..

    Aziz ŞEHİT'lerimizin ruhlarına YÜCE ALLAH rızası için El Fatîha.

    Bismillahirrahmanirrahim, Elhamdulillâhi rabbil'alemin errahmânir'rahim mâliki yevmiddin İyyâke na'budu Ve iyyâke neste'în ihdinessirâtal mustakîm sirâtallezine en'amte aleyhim gayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn.

    YÜCE ALLAH kabul etsin ...
  • 12-03-2020, 14:15:15
    #2
    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ey uğruna yüzyıllar savaştığımız sancak! Türk’ün yüce dileği seni yaşatmak ancak, kanımızla boyadın, biz sendeniz, sen bizden Armağansın! Bu ırka Atilla’dan, Cengiz’den. Senden gayrı kimseye gönül verir mi zafer? Tarihler tanır seni hep cenklerde muzaffer. Sayısız ülkelerin üzerinde yükseldin! Önünde durulmayan taşıp giden bir seldin. Bazı düşman değil cihanla savaştın! Bozkırlar ortasından okyanuslara taştın.

    Kosova’da kahraman, İnönü’de kahraman var mıdır? cihanda sana demeyen aman! Kaç hükümdar önünde teslim etti tacını, Kaç yaralı milletin verdin sen ilacını, Ödevimiz yaşatmak seni şerefle, şanla Sanca yaşar uğruna dökülen temiz kanla. Sana kim yan bakarsa ona karşı geliriz...

    Sancak demek ne demek,onu bir biz biliriz. Yaşayacaksın evet,tarihle sen beraber, Ta ezelden ebede,gotüreceksin haber, Her Türk sana borçludur. Canını seve seve şehit haberi bizde, müjde gibidir. Eve senin için ölenler ermiştir muradına, Ah ne tatlıdır ölmek! Vatan, sancak adına ..

    Aziz ŞEHİT'lerimizin ruhlarına YÜCE ALLAH rızası için El Fatîha.

    Bismillahirrahmanirrahim, Elhamdulillâhi rabbil'alemin errahmânir'rahim mâliki yevmiddin İyyâke na'budu Ve iyyâke neste'în ihdinessirâtal mustakîm sirâtallezine en'amte aleyhim gayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn.

    YÜCE ALLAH kabul etsin ...
    Konuya Turkluk ile baslyip arapca ile bitirmek 10 numara hareket
  • 12-03-2020, 14:16:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya Turkluk ile baslyip arapca ile bitirmek 10 numara hareket
    Ne gibi anlamadım? Bir şey dinliyordum ve paylaşmak istedim. Aziz şehitlerimiz için son cümlede el fatiha demek kabahatmi?
  • 12-03-2020, 14:21:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya Turkluk ile baslyip arapca ile bitirmek 10 numara hareket
    O arapca değil kur'anı kerim. Hatta fatiha süresi.
    Arwpcaya karşı ciddi bir alerji var sanırım
    Arkadaş fatiha in İngilizcesini yazsa ses yoktu.ayrica Dr. Seo hocam cengiz Türk değildir. Bazı tarihçiler annesi Türk falan der ama kanıtlanmış bişey yok
  • 12-03-2020, 14:24:47
    #5
    enderun69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O arapca değil kur'anı kerim. Hatta fatiha süresi.
    Arwpcaya karşı ciddi bir alerji var sanırım
    Arkadaş fatiha in İngilizcesini yazsa ses yoktu.ayrica Dr. Seo hocam cengiz Türk değildir. Bazı tarihçiler annesi Türk falan der ama kanıtlanmış bişey yok
    Arapca arapcadir suslemeye gerek yok.
    Evet var alerjim.



    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi anlamadım? Bir şey dinliyordum ve paylaşmak istedim. Aziz şehitlerimiz için son cümlede el fatiha demek kabahatmi?
    Kabahat demedim, demek benim haddim degil. Sadece Turk - Islam sentezini sevmiyorum. Turksen irkcisindir, islamciysan ummetci. Ikisi cok farkli seyler ve ortak noktada bulusulabilecek bir sey degil.
  • 12-03-2020, 14:31:30
    #6
    YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arapca arapcadir suslemeye gerek yok.
    Evet var alerjim.




    Kabahat demedim, demek benim haddim degil. Sadece Turk - Islam sentezini sevmiyorum. Turksen irkcisindir, islamciysan ummetci. Ikisi cok farkli seyler ve ortak noktada bulusulabilecek bir sey degil.
    Cahilde cahildir.
    O zaman alerji ile yaşamayı öğreneceksin herkesin inancı kendine.
    Bak yine söylüyorum kur'an venarapca farklı şeylerdir.
  • 12-03-2020, 14:37:28
    #7
    enderun69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahilde cahildir.
    O zaman alerji ile yaşamayı öğreneceksin herkesin inancı kendine.
    Bak yine söylüyorum kur'an venarapca farklı şeylerdir.
    Herkesin inanci kendine ise niye laf yapiyorsunuz bana Benimde inanacim bu )
  • 12-03-2020, 15:04:32
    #8
    YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de aklimi kurcalayan bir soru. Adsense onayli apk domainim var. Hadi modlu paylasimi gectim, normal apklari paylassam bile telif yermiyim diye dusunuyorum. Bir tane temam sitem. Themeforest'de ki temalari ekliyorum siteye ve download linki olarak themeforest linkini veriyorum. Adsense kabul etmedi. Telif iceren materyal vs diyor.
    Varez., nulled olmayan icerige onay vermezken boyle siteler nasil adsense yayinliyor anlamiyorum

    Sirf bu yuzden normal apk downliad sitesi acacagim, tabii resimlerden vs doalyi telif sorunu olmaz ise.
    ...
  • 12-03-2020, 15:05:57
    #9
    controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...
    ???