YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arapca arapcadir suslemeye gerek yok.
Evet var alerjim.




Kabahat demedim, demek benim haddim degil. Sadece Turk - Islam sentezini sevmiyorum. Turksen irkcisindir, islamciysan ummetci. Ikisi cok farkli seyler ve ortak noktada bulusulabilecek bir sey degil.
Cahilde cahildir.
O zaman alerji ile yaşamayı öğreneceksin herkesin inancı kendine.
Bak yine söylüyorum kur'an venarapca farklı şeylerdir.