Ey uğruna yüzyıllar savaştığımız sancak! Türkün yüce dileği seni yaşatmak ancak, kanımızla boyadın, biz sendeniz, sen bizden Armağansın! Bu ırka Atilladan, Cengizden. Senden gayrı kimseye gönül verir mi zafer? Tarihler tanır seni hep cenklerde muzaffer. Sayısız ülkelerin üzerinde yükseldin! Önünde durulmayan taşıp giden bir seldin. Bazı düşman değil cihanla savaştın! Bozkırlar ortasından okyanuslara taştın.
Kosovada kahraman, İnönüde kahraman var mıdır? cihanda sana demeyen aman! Kaç hükümdar önünde teslim etti tacını, Kaç yaralı milletin verdin sen ilacını, Ödevimiz yaşatmak seni şerefle, şanla Sanca yaşar uğruna dökülen temiz kanla. Sana kim yan bakarsa ona karşı geliriz...
Sancak demek ne demek,onu bir biz biliriz. Yaşayacaksın evet,tarihle sen beraber, Ta ezelden ebede,gotüreceksin haber, Her Türk sana borçludur. Canını seve seve şehit haberi bizde, müjde gibidir. Eve senin için ölenler ermiştir muradına, Ah ne tatlıdır ölmek! Vatan, sancak adına ..
Aziz ŞEHİT'lerimizin ruhlarına YÜCE ALLAH rızası için El Fatîha.
Bismillahirrahmanirrahim, Elhamdulillâhi rabbil'alemin errahmânir'rahim mâliki yevmiddin İyyâke na'budu Ve iyyâke neste'în ihdinessirâtal mustakîm sirâtallezine en'amte aleyhim gayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn.
YÜCE ALLAH kabul etsin ...
Vatan ...
10
●335
- 12-03-2020, 14:15:15Konuya Turkluk ile baslyip arapca ile bitirmek 10 numara hareketDr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2020, 14:16:55Üyeliği durdurulduNe gibi anlamadım? Bir şey dinliyordum ve paylaşmak istedim. Aziz şehitlerimiz için son cümlede el fatiha demek kabahatmi?YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2020, 14:21:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O arapca değil kur'anı kerim. Hatta fatiha süresi.YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arwpcaya karşı ciddi bir alerji var sanırım
Arkadaş fatiha in İngilizcesini yazsa ses yoktu.ayrica Dr. Seo hocam cengiz Türk değildir. Bazı tarihçiler annesi Türk falan der ama kanıtlanmış bişey yok - 12-03-2020, 14:24:47Arapca arapcadir suslemeye gerek yok.enderun69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet var alerjim.
Kabahat demedim, demek benim haddim degil. Sadece Turk - Islam sentezini sevmiyorum. Turksen irkcisindir, islamciysan ummetci. Ikisi cok farkli seyler ve ortak noktada bulusulabilecek bir sey degil.Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-03-2020, 14:31:30Cahilde cahildir.YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman alerji ile yaşamayı öğreneceksin herkesin inancı kendine.
Bak yine söylüyorum kur'an venarapca farklı şeylerdir. - 12-03-2020, 14:37:28Herkesin inanci kendine ise niye laf yapiyorsunuz banaenderun69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde inanacim bu
)
Benimde inanacim bu