YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya Turkluk ile baslyip arapca ile bitirmek 10 numara hareket
Ne gibi anlamadım? Bir şey dinliyordum ve paylaşmak istedim. Aziz şehitlerimiz için son cümlede el fatiha demek kabahatmi?