Ey uğruna yüzyıllar savaştığımız sancak! Türkün yüce dileği seni yaşatmak ancak, kanımızla boyadın, biz sendeniz, sen bizden Armağansın! Bu ırka Atilladan, Cengizden. Senden gayrı kimseye gönül verir mi zafer? Tarihler tanır seni hep cenklerde muzaffer. Sayısız ülkelerin üzerinde yükseldin! Önünde durulmayan taşıp giden bir seldin. Bazı düşman değil cihanla savaştın! Bozkırlar ortasından okyanuslara taştın.
Kosovada kahraman, İnönüde kahraman var mıdır? cihanda sana demeyen aman! Kaç hükümdar önünde teslim etti tacını, Kaç yaralı milletin verdin sen ilacını, Ödevimiz yaşatmak seni şerefle, şanla Sanca yaşar uğruna dökülen temiz kanla. Sana kim yan bakarsa ona karşı geliriz...
Sancak demek ne demek,onu bir biz biliriz. Yaşayacaksın evet,tarihle sen beraber, Ta ezelden ebede,gotüreceksin haber, Her Türk sana borçludur. Canını seve seve şehit haberi bizde, müjde gibidir. Eve senin için ölenler ermiştir muradına, Ah ne tatlıdır ölmek! Vatan, sancak adına ..
Aziz ŞEHİT'lerimizin ruhlarına YÜCE ALLAH rızası için El Fatîha.
Bismillahirrahmanirrahim, Elhamdulillâhi rabbil'alemin errahmânir'rahim mâliki yevmiddin İyyâke na'budu Ve iyyâke neste'în ihdinessirâtal mustakîm sirâtallezine en'amte aleyhim gayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn.
YÜCE ALLAH kabul etsin ...