enderun69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O arapca değil kur'anı kerim. Hatta fatiha süresi.
Arwpcaya karşı ciddi bir alerji var sanırım
Arkadaş fatiha in İngilizcesini yazsa ses yoktu.ayrica Dr. Seo hocam cengiz Türk değildir. Bazı tarihçiler annesi Türk falan der ama kanıtlanmış bişey yok
Arapca arapcadir suslemeye gerek yok.
Evet var alerjim.



Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne gibi anlamadım? Bir şey dinliyordum ve paylaşmak istedim. Aziz şehitlerimiz için son cümlede el fatiha demek kabahatmi?
Kabahat demedim, demek benim haddim degil. Sadece Turk - Islam sentezini sevmiyorum. Turksen irkcisindir, islamciysan ummetci. Ikisi cok farkli seyler ve ortak noktada bulusulabilecek bir sey degil.