iPhone r10 tapatalk kullananlar ?
19
●4.593
- 05-12-2010, 12:39:39Konu dışı ama, iPhone'lar ne kadar şimdi? Tavsiyeniz var mı 3 ve 4 arasında?
- 05-12-2010, 14:56:33aynen bence de safari yeterliBartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tapatalkın avantajı hızlı yüklemesi. ama ben beğenmedim sildim
- 05-12-2010, 16:08:29Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha esnek ve daha hizli ...