• 05-12-2010, 04:53:23
    #1
    Kac kisiyiz
  • 05-12-2010, 12:34:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben okumak için kullanıyorum mesaj yazmak için olanı ücretli
  • 05-12-2010, 12:39:39
    #3
    Konu dışı ama, iPhone'lar ne kadar şimdi? Tavsiyeniz var mı 3 ve 4 arasında?
  • 05-12-2010, 13:15:17
    #4
    Kurumsal PLUS
    Tapatalk'ın ne avantajı var ki? Normal safariden giriyorum ben fakat tapatalk hiç yüklemedim.
  • 05-12-2010, 14:56:33
    #5
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tapatalk'ın ne avantajı var ki? Normal safariden giriyorum ben fakat tapatalk hiç yüklemedim.
    aynen bence de safari yeterli tapatalkın avantajı hızlı yüklemesi. ama ben beğenmedim sildim
  • 05-12-2010, 16:08:29
    #6
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tapatalk'ın ne avantajı var ki? Normal safariden giriyorum ben fakat tapatalk hiç yüklemedim.

    daha esnek ve daha hizli ...
  • 06-12-2010, 01:08:59
    #7
    Ben bu mesajımı tapatalkdan yolluyorum.
  • 06-12-2010, 16:34:38
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de kullanıyorum, gayet güzel ve kullanışlı bir program.
  • 09-12-2010, 14:11:04
    #9
    ben begenmedim. bi kackez atti uygulamadan ger kaldirdim.