Konu
iPhone r10 tapatalk kullananlar ?
05-12-2010, 14:56:33
#5
Avagado
Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tapatalk'ın ne avantajı var ki? Normal safariden giriyorum ben fakat tapatalk hiç yüklemedim.
aynen bence de safari yeterli
tapatalkın avantajı hızlı yüklemesi. ama ben beğenmedim sildim