sechkine adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iPhone r10 tapatalk kullananlar ?
19
●4.593
- 25-12-2010, 14:36:20http://iphoneprogramcisi.com/ iPhone hakkında çok şey var bakmanızı tavsiye ederim
- 25-12-2010, 14:41:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hadi reklamını yapıcaksın bari çok şey var deme. 1 haftalık site; iphone,mac haber ve özelliklerinden başka birşey yok sitede. Bu şekilde insanları kandırma politikasını sürdürürseniz başarıya ulaşamazsınız. Ayrıca burası her girdiğiniz konuya site ismini yazarak reklam yapabileceğiniz bir forum değil.keyman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle