• 09-12-2010, 20:49:30
    #10
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben begenmedim. bi kackez atti uygulamadan ger kaldirdim.
    Eski sürümde vardı o sorun şuanki sürümde yok yada bende olmadı hiç bu sürümde.
  • 10-12-2010, 13:48:25
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beni hiç atmıyor ancak pek kullanışlı bulmadım açıkçası. Safari ile girmek daha güzel gibi.
  • 10-12-2010, 16:53:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bende Kullanıyorum (Tapatalk Ro)
  • 25-12-2010, 02:53:26
    #13
    bende kullanıyorum gayet kullanışlı..
  • 25-12-2010, 02:55:16
    #14
    ben tapatalk kullanırken siyah bir arayüzü vardı pek açmadı kaldırdım
  • 25-12-2010, 14:36:20
    #15
    http://iphoneprogramcisi.com/ iPhone hakkında çok şey var bakmanızı tavsiye ederim
  • 25-12-2010, 14:41:29
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    keyman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://iphoneprogramcisi.com/ iPhone hakkında çok şey var bakmanızı tavsiye ederim
    Hadi reklamını yapıcaksın bari çok şey var deme. 1 haftalık site; iphone,mac haber ve özelliklerinden başka birşey yok sitede. Bu şekilde insanları kandırma politikasını sürdürürseniz başarıya ulaşamazsınız. Ayrıca burası her girdiğiniz konuya site ismini yazarak reklam yapabileceğiniz bir forum değil.
  • 25-12-2010, 14:44:20
    #17
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Ben kullaniyordum fakat sadece okumak icin. Sonra surekli atmaya basladi. Safariden devam dedim. Aslinda guzel, kullanimi basit ama mesaj gondermek icin para istiyor. Para veremem onada alternatifleri varken
  • 30-12-2010, 22:49:13
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Su anda da atmalar oluyor ama cok ara ara ayrica safariden cok cok daha kullanisli bence.
    Mesaj atmak icin para verildigini bilmiyordum, daha dogrusu ben cydia'dan indirdigim icin dikkat etmedim belkide ...