Konu
iPhone r10 tapatalk kullananlar ?
09-12-2010, 20:49:30
#10
kaNuNSuZz
sechkine adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben begenmedim. bi kackez atti uygulamadan ger kaldirdim.
Eski sürümde vardı o sorun şuanki sürümde yok yada bende olmadı hiç bu sürümde.