Konu
iPhone r10 tapatalk kullananlar ?
30-12-2010, 22:49:13
#18
MillStory
Üyeliği durduruldu
Su anda da atmalar oluyor ama cok ara ara ayrica safariden cok cok daha kullanisli bence.
Mesaj atmak icin para verildigini bilmiyordum, daha dogrusu ben cydia'dan indirdigim icin dikkat etmedim belkide ...