Konu
iPhone r10 tapatalk kullananlar ?
10-12-2010, 13:48:25
#11
utkuts
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Beni hiç atmıyor ancak pek kullanışlı bulmadım açıkçası. Safari ile girmek daha güzel gibi.