Konu
iPhone r10 tapatalk kullananlar ?
05-12-2010, 12:39:39
#3
PlusTeknoloji
Konu dışı ama, iPhone'lar ne kadar şimdi? Tavsiyeniz var mı 3 ve 4 arasında?