Konu
iPhone r10 tapatalk kullananlar ?
05-12-2010, 16:08:29
#6
Tufan
Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tapatalk'ın ne avantajı var ki? Normal safariden giriyorum ben fakat tapatalk hiç yüklemedim.
daha esnek ve daha hizli ...