Yurt Dışı İphone kullananlar bakabilir mi
18
●686
- 28-05-2024, 03:00:58Yurt Dışına çıkmadan 30 k Tl vererek nasıl kaydettirebilirim ? Yani Başka bir ülkeye gir çık yapmadan kendi üzerime yasal yolla kayıt ettirebilir miyim
- 28-05-2024, 03:06:39Net süreyi bilmiyorum (120 gün olarak kalmış aklımda) kısa süre içerisinde yurt dışına çıkıp gelen bir pasaporta kaydettirebiliyorsunuz.
- 28-05-2024, 03:07:33kimlik bilgilerin ile yurt dışı giriş çıkış yapman gerekiyor kendi adına kayıtlı hat kullanman için, yada ailenden veya arkadaşın birisi girdi cıktı yaparsa onun adına kayıt yaparsın onun adına hat çıkartıp kullanırsın veya mevcut hattını ona devredersin öyle kullanırsn. 3 yılın sonunda tüm hatlara açılır cihazın. yasal yol bu
- 28-05-2024, 03:09:22Abim jandarma , görev için suriyeye gitti geldi o sayılıyor mu acabaWooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2024, 03:10:20e devlet üzerinden baksın hocam yurda giriş çıkış resmi yapılmış ise e devlet üzerinden cihaz kayıt hakkı diye arat çıkacaktır.DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2024, 03:11:16Son 3 yıl içerisinde telefon kaydettirmemiş ise onun adına kaydettirebilirsin. Ancak kayıt gününden itibaren 3 yıl içerisinde aynı pasaport üzerine yeni cihaz kaydettiremezsiniz. (Şu an yurtdışında ise olmayabilir, abinin ülkeye girmesini bekleyebilirsin)
- 28-05-2024, 03:12:57Bir telefoncu arkadaşım var. 5-6 aylık kayıt yaptırıyordu tam bilmiyorum. Pmden yazarsan numarasını atarım faydalı olacağını düşünüyorum. En azından süreyi uzatırsın yılbaşında yenileniyor seneyede satarsın en kötü.