• 28-05-2024, 03:00:58
    #1
    Yurt Dışına çıkmadan 30 k Tl vererek nasıl kaydettirebilirim ? Yani Başka bir ülkeye gir çık yapmadan kendi üzerime yasal yolla kayıt ettirebilir miyim
  • 28-05-2024, 03:04:18
    #2
    takip
  • 28-05-2024, 03:05:57
    #3
    Yurt dişi giriş cıkış yapmadıysan sistemde yapamazssin zaten
  • 28-05-2024, 03:06:39
    #4
    Net süreyi bilmiyorum (120 gün olarak kalmış aklımda) kısa süre içerisinde yurt dışına çıkıp gelen bir pasaporta kaydettirebiliyorsunuz.
  • 28-05-2024, 03:07:33
    #5
    kimlik bilgilerin ile yurt dışı giriş çıkış yapman gerekiyor kendi adına kayıtlı hat kullanman için, yada ailenden veya arkadaşın birisi girdi cıktı yaparsa onun adına kayıt yaparsın onun adına hat çıkartıp kullanırsın veya mevcut hattını ona devredersin öyle kullanırsn. 3 yılın sonunda tüm hatlara açılır cihazın. yasal yol bu
  • 28-05-2024, 03:09:22
    #6
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimlik bilgilerin ile yurt dışı giriş çıkış yapman gerekiyor kendi adına kayıtlı hat kullanman için, yada ailenden veya arkadaşın birisi girdi cıktı yaparsa onun adına kayıt yaparsın onun adına hat çıkartıp kullanırsın veya mevcut hattını ona devredersin öyle kullanırsn. 3 yılın sonunda tüm hatlara açılır cihazın. yasal yol bu
    Abim jandarma , görev için suriyeye gitti geldi o sayılıyor mu acaba
  • 28-05-2024, 03:10:20
    #7
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abim jandarma , görev için suriyeye gitti geldi o sayılıyor mu acaba
    e devlet üzerinden baksın hocam yurda giriş çıkış resmi yapılmış ise e devlet üzerinden cihaz kayıt hakkı diye arat çıkacaktır.
  • 28-05-2024, 03:11:16
    #8
    Son 3 yıl içerisinde telefon kaydettirmemiş ise onun adına kaydettirebilirsin. Ancak kayıt gününden itibaren 3 yıl içerisinde aynı pasaport üzerine yeni cihaz kaydettiremezsiniz. (Şu an yurtdışında ise olmayabilir, abinin ülkeye girmesini bekleyebilirsin)
  • 28-05-2024, 03:12:57
    #9
    Bir telefoncu arkadaşım var. 5-6 aylık kayıt yaptırıyordu tam bilmiyorum. Pmden yazarsan numarasını atarım faydalı olacağını düşünüyorum. En azından süreyi uzatırsın yılbaşında yenileniyor seneyede satarsın en kötü.