Yurt Dışı İphone kullananlar bakabilir mi
18
●686
- 28-05-2024, 03:17:03suanda yurt içi iphone 11 im var 15 pro max almayı düşünüyorum aslında 11 i satmasam mantıklıMFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2024, 03:19:34Şuan alsanız 2025 ağustosa kdr açık bencede 11 i satmayınDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2024, 03:31:14işlem uzaktan mı yapılıyor acabaofarukuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2024, 03:31:254 Ay sim + 4 ay eSim kullanırsın, geriye kalan 4 ayda iphone 11 i kullanırsın, yıl başı sıfrlanıyor zaten öyle döngü yaparsın, ama satarken kimse aldığın fiyata almaz, yani hep sen kullanacaksan al
- 28-05-2024, 03:33:03Evet öyle yapıcam sanırım ya şuanki fiyatlarla tr cihazı alınmazVektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2024, 07:22:39sonunda ikna edebildim sizi ahahshs ama emin olun pişman olmayacaksınız çünkü bu fiyatlar harbiden verilmez bir cihazaDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2024, 15:08:28Evet uzaktan yapılıyor.DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle