ofarukuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir telefoncu arkadaşım var. 5-6 aylık kayıt yaptırıyordu tam bilmiyorum. Pmden yazarsan numarasını atarım faydalı olacağını düşünüyorum. En azından süreyi uzatırsın yılbaşında yenileniyor seneyede satarsın en kötü.
işlem uzaktan mı yapılıyor acaba