4 Ay sim + 4 ay eSim kullanırsın, geriye kalan 4 ayda iphone 11 i kullanırsın, yıl başı sıfrlanıyor zaten öyle döngü yaparsın, ama satarken kimse aldığın fiyata almaz, yani hep sen kullanacaksan al