DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abim jandarma , görev için suriyeye gitti geldi o sayılıyor mu acaba
e devlet üzerinden baksın hocam yurda giriş çıkış resmi yapılmış ise e devlet üzerinden cihaz kayıt hakkı diye arat çıkacaktır.